Az autókölcsönzés feltételei

Jó műszaki és esztétikai állapotban lévő autóink, és az autóbérlés szolgáltatásunkhoz kapcsolódó egyéb szolgáltatásaink maradéktalanul kielégítik minden igényét.

A feltüntetett autóbérleti díjak ÁFA nélkül értendők, Magyarország területén történő használat esetén, napi 300km megtételére érvényesek.
Autóbérlet díj tartalmazza
  • Magyarország területén belül napi 300km megtételét
  • a gépjárműre kirótt adókat
  • kötelező biztosítás díját
  • rendeltetésszerű használatból eredő javítási költségeket
Autóbérlet díj NEM tartalmazza
  • külföldi használatot
  • üzemanyag költséget
  • parkolási díjat
  • autópálya matricát
  • parkolási és/vagy egyéb büntetéseket
  • casco biztosítást (igény esetén külön köthető)
  • nem rendeltetésszerű használatból adódó károkat
  • napi 300 km-t meghaladó használatot. (Ezen felül 30Ft/km túlfutási díj fizetendő)
Baleset esetén a bérlő minden esetben köteles rendőri intézkedést kérni, és azonnal felvenni a kapcsolatot a CMO’ 69 Kft. munkatársával. A bérlő a hatóság által felvett jegyzőkönyv egy példányát köteles átadni a bérbeadónak.
Autókölcsönzés Budapesten – Busz Plusz Autó Rent A Car Hívjon minket most! 0670-294-73-73, 0630-343-13-40 Küldjön levelet! buszpluszauto@gmail.com

Minden esetben előre fizetendő a bérleti díj és a kaució összege!

  • A gépjárművek bérleti díja minden esetben 1 bérleti napra (24 óra) vonatkoznak.
  • Az 1 bérleti nap a gépjármű átvételének időpontjától, a következő nap ugyanazon órájáig tart.
  • A gépjármű leadásánál 30 perc késés esetén pótdíj nem kerül felszámításra, viszont az azt meghaladó késés esetén félnap,
  • 4 órán túli késésnél egy nap bérleti díj kerül felszámításra.
  • A kauciós díj a bérelt jármű leadásakor visszatérítésre kerül, amennyiben állapota megfelel az átadáskori állapotnak.
  • A gépjárművek miden esetben kitisztítva, üzemanyaggal teljesen feltöltve kerülnek átadásra, így a bérlőnek ugyan ilyen állapotban kell visszahoznia!

          © Minden jog fenntartva. CMO 69 KFT.

                                     <a href=”http://www.goliat.hu” target=”_blank” alt=”Katalogus” title=”Katalógus”>katalógus</a>

kulcsszó felhő

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   ÚJDOSÁG:

A Mazda megcsinálta a benzines dízelmotort

Öngyulladásos üzeme is van, mint a dízelnek, de valójában benzinnel megy. Vezettük a furcsa motor prototípusát, ami állítólag olyan takarékos, mint egy dízel.

A Skyactiv-X motorokat egyébként 24 voltos enyhe hibrid rendszerrel kínálják majd, amely szintén hozzájárul a fogyasztás és szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez. Az öngyulladásos üzemben is használható benzinmotor egyébként a Mazda 3 négy- és ötajtós változatában is elérhető lesz, első- és összkerék-hajtással, valamint manuális és automata váltóval egyaránt.



Máth Dávid

KÖVETÉS
2019.11.01. 23:23

Most (halloweenkor) minden autó úgy öltözhet, ahogy a kedvenc szuperhőse – szól BMW amerikai részlegének ünnepi üzenete a Twitteren, s áll ott hozzá ez a kép:

EINw4h3XsAA-Cx3.jpg large
QP | Quality Placement

A BMW poénja még úgy is erős, hogy amúgy a képen a lepel alatt egy AMG E53 van, ami teljesítményben messze nem egy szint a leplen látható F90-es M5-tel (435 lóerő vs 625), de valamiért az E63S-be nem akartak beleszállni.

Frissítés: A Mercedes nem hagyta válasz nélkül a posztot. Azt írja az anyacég Twittere: Szép volt, ez tényleg egy ijesztő jelmez. Különösen a hűtőrács…

brer.png

A két márka között amúgy nem előzmény nélküli az efféle trollkodás. Az utolsó nagy odaszúrás szintén a BMW-től jött, májusban ezzel a videóval köszöntek el a Mercedes éléről nyugdíjba vonuló Dieter Zetschétől:

KAPCSOLÓDÓ
Így búcsúzik a BMW a Mercedes-vezértől

Így búcsúzik a BMW a Mercedes-vezértől

Dieter Zetsche, azaz Dr. Z távozására a nagy ellenfél kedves poénnal reagál.

Az autólopás gyanúsítottja megtarthatta a Passatot
  • KÖZÉLET

Az autólopás gyanúsítottja megtarthatta a Passatot

Nem volt elég két szakértői vizsgálat, a kamu eredetiségvizsgálat, a motorszám kiköszörülése és az alvázszám átütése. A klónozott Passat ügyénél nincs gyomorforgatóbb.

845

tegnap, 06:32

530 kW-tal töltik a buszokat egy lengyel állomáson
  • HÍREK

530 kW-tal töltik a buszokat egy lengyel állomáson

Poznan tömegközlekedése mostanság vált villanybuszokra és elég bivaly töltők épülnek a váltáshoz.

386

tegnap, 15:56

Az autózás minimuma
  • TESZTEK

Az autózás minimumaHASZNÁLTTESZT: SUZUKI SWIFT 1.0 – 1997.

Olcsó, takarékos, fillérekből fenntartható – papírból van és nincs presztízse. Mennyire használható még a mi autónk?

1061

október 30., 06:05

Miért olyan sok a baleset a zebrákon?
  • KÖZÉLET

Miért olyan sok a baleset a zebrákon?

Minden második héten újabb gyalogosgázolásról hallunk, a sérülések súlyosak vagy halálosak. De mi a szabály és mi a baj?

558

október 29., 17:39

Újabb BMW jön irgalmatlan orrlyukakkal
  • HÍREK

Újabb BMW jön irgalmatlan orrlyukakkal

A Frankfurtban bemutatott Concept 4-et nem viccnek szánták, ez már biztos.

2195

október 29., 16:50

A munkaerőhiány is emeli a kgfb-díjakat
  • HÍREK

A munkaerőhiány is emeli a kgfb-díjakat

Több idén a baleset, mint szokott és az alkatrészek is drágábbak – mondja a biztosítási alkusz.

446

10 órája


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 autóbérlés budapest,autókölcsönzés budapest,kisbusz bérlés budapest,mikrobusz bérlés budapest,kisbusz kölcsönzés budapest,mikrobusz kölcsönzés budapest,kisteherautó bérlés budapest,kisteherautó kölcsönzés budapest,hűtőautó bérlés budapest,hűtőautó kölcsönzés budapest,hűtős teherautó bérlés budapest,hűtős teherautó kölcsönzés budapest,autómentő bérlés budapest,autómentő kölcsönzés budapest,autószáitó tréler kölcsönzés budapest,autószálitó tréler bérlés budapest,autószálitó bérlés autószálitó kölcsönzés,budapest autóbérlés,budapest autókölcsönzés,

24 óra  |Programajánló: 07. 16. 126 beachTesztekAutókMagazinTVTanácsokÉv autójaNépítéletGumikeresőTesztekTörésTESZTEKBemutató: Škoda Superb Combi – 2015.Világméretű összeesküvés a Škoda ellenWinkler Róbert 2015. július 15., szerda 06:17 | |  Tudtam, tudtam, már az első századmásodpercben tudtam. Ahogy ránéztem, és átszáguldott rajtam, hogy a mindenit, ez de jól néz ki, illetve hogy ahhoz képest, milyen fegyelmezetten belepasszírozták az aktuális VW-formanyelvbe, teljesen rendben van. Elöl is, hátul is. Ezek szerint a belsejét kellett, hogy elrontsák.A Skoda szerint új formanyelv, igazából csak megkapta a rendes VW-dizájnt, de az jó Galéria: Skoda Superb Kombi bemutatóAz előző, na az olyan volt, hogy ha Kósa „Huszuk? Tutik?” Lajos egy pillanatra elbizonytalanodik, a kupakokra vessen-e ki valami újfajta sarcot, vagy valami másra, inkább az előző Superbet választja, mint az új vizuális környezetszennyezési termékadó első adóalanya. Olyan borzalmasan néz ki az előző Superb hátulja, hogy túlzás nélkül émelyegni kezdek, ha meglátok egyet. Én mindig résen állok, ha kijön egy új Škoda, és mivel tudom, hogy lesz rajta valami szándékos elrontás, rögtön meg is keresem. A külsején most nincs.Galéria: Skoda Superb Kombi bemutatóAz előző talán még Wolfsburgban is fájt, úgyhogy most a formatervezők közé dobták a gyeplőt: nesztek, itt az aktuális VW-dizájnbiblia, csináljatok, amit akartok. Tök jól is néz ki a Superb Kombi. Szép, elegáns hodály az egyre unalmasabb kortárs VW-élekkel. De akkor vajon hol az elkúrás? Hát ha kint nincs, akkor nyilván bent lesz, nézzünk csak közül! Hát igen, az ülőlapok rövidek, elöl-hátul, legalábbis nekem. A legrosszabb a hátsó támla szöge, túl meredek, így egyszerűen nem jó ott tespedni. Próbáltam állítgatni, de nem lehet, pedig nem kéne sokkal hátrébb döntenni. Hiába toldottak nyolc centit a tengelytávba, akinek ilyen rövid a combja, egyszerűen nem lehet akkora lábszára, hogy élvezze a plusz teret, főleg, ha olyan egyenesen kell ülnie, mint egy fapados repülőn.Hátul is elbírna még néhány centiméternyi ülőlapot Galéria: Skoda Superb Kombi bemutatóAz autós újságírók szentül hisznek benne, hogy létezik egy titkos konszern-összeesküvés, mely a túl jól teljesítő Škoda féken tartását célozza. Munkanéven hívjuk Wolfsburg bölcseinek jegyzőkönyvének: minden újságíró tisztában van a létezésével, és néha bizony ki is lóg a wolfsburgi lóláb. A vacsorán az asztalunkhoz ültetett cseh mérnök is azzal hárította el az előételnél már elkerülhetetlenül meginduló vérszívást, hogy igen, igen, mindig ezt hallgatja az újságíróktól, de nincs semmi alapja. Bizonyítékot akarsz? – kérdeztem bátran a harmadik búzasör után. Hát látod, magad mondtad, hogy az újságírók mindig ezt kérdezgetik, hát tessék, itt a csalhatatlan bizonyíték: nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél.Óriási előrelépés az elődhöz képest, persze nem egy új Passat Galéria: Skoda Superb Kombi bemutatóPersze ezernyi más bizonyíték is van a Skoda-ellenes összeesküvésre. Nézzük csak az új Superbet. Hogy nem olyan avantgard mérföldkő-dizájn a a műszerfal formaterve, nálam bőven belefér, hiszen a Passat tényleg legyen Passat. De akkor nézzük csak, miről marad le a Superb-vásárló. Először is nincs ledes fényszóró, nem is lehet. Nincs virtuális műszerfal, pedig a Volkswagennél lassan a bicikliket is azzal szerelik. A radaros tempomat csak 160-ig működik, míg a Passaté simán elradarozgat akár 200-ig. Mi ez, ha nem kettős mérce?Galéria: Skoda Superb Kombi sajtógalériaMég az esernyőt is elrontották, ami az első Superbben még rendes, egész alakos esernyő volt: most már csak egy kis összehajtós, ridikülbe való hitványság. Az ürege sem vízelvezetős már. Masszázs funkció nem lehet az ülésekben, csak szellőzés, 170 ezres felárért. A tolatókamera nem billen be az embléma alá, és esőben vizes lesz,  majdhogynem használhatatlan. A lane assist nem úgy ébreszt, mint a Touranban, és mint állítólag egyébként az új Superb szedánban. Fél percig kormányoz, aztán egy bim-bamm, és kész, elengedi a kezünket. A Touran bezzeg sokkal tovább kormányozott, és a végén jól megijesztett. Kifejlesztettem egy kéztartást: laza alkar, felső madárfogás, ami energiát nem igényel, de az elektronika érzi a mancsunkat, na úgy a végtelenségig elkormányoz helyettünk a Superb. Aztán persze simán becsapódhatunk egy híd oldalába, mert mint a vizes úton kiderült, a rendszer még közel sem száz százalékos. És 70 km/h a tempó, ami kell neki, hogy munkába álljon.Zsarnok munkáltató hátulról sanyargathatja az alkalmazottat Galéria: Skoda Superb Kombi bemutatóAz állítható futómű Comfort állása is egy nagy humbug: semmi különbség a Sporthoz képest. Pedig ha az ember direkt várja, hogy na most, majd milyen jó lesz, még placebó-alapon is érezhet valami fejlődést, de itt nem. Bezzeg az Espace, ott elsőre meg is ijedtünk a komfort üzemmódtól, annyira hintós lett. A vacsorán főleg a rövidebb ülés mentén nyomtam az összeesküvés-elméletet, úgyhogy végül a cseh mérnök rajzolni kezdett egy szalvétára (és nem engedte, hogy lefotózzam a művet). Mint mondta, az ülések váza, ha nem is MQB, de egy platform a Passat üléseivel: ugyanaz a váz, legfeljebb a szivacs lehet hosszabb. Hát ez az! – ordítottam fel diadalmasan, miért nem a Passaté a rövidebb, ha már?Kipróbáltuk a kéthengeres üzemmódot, ha nem írná ki, nem tűnne fel Galéria: Skoda Superb Kombi bemutatóNincs V6 TDI, bár  nem is hiszem, hogy ezt nagyon igényelnék a Superb-vásárlók. A bemutatón főleg dízelek közül lehetett választani, a 190 lovas 2,0 TDI ordenáré módon megy is. Csak kézi váltós tesztautók voltak, egyébként jó is ez a hatos, főleg ha valaki sokat országutazik. Városban persze nem szeretnék naphosszat a kuplungján szteppelni. Na mindegy, jó az erősebbik TDI, ez nyilván azoknak való, akik anno az 1-es Superbjüket is megcsippeltették, ugyanazt a gyilkos, feleslegesen sok erőt tudja. A piros mező a fordulatszámmérőn tájékoztató jellegű, valójában 5300-ig is elforog, de felesleges kínozni, 2 és 4 ezer között amúgy is szörnyű dolgokat művel. A 150 lovas 2,0 TDI-t nem próbáltam, csak múlt héten a Touranban, de én azt választanám. Bár tény, hogy ha ki kell lőni álló helyből, a 190 lovas dízellel nem kell bűvészkedni, az kuplungakrobatika nélkül is vágtatni kezd.Galéria: Skoda Superb Kombi bemutatóLesz Superb 1,6 TDI-vel is, olyat nem is hoztak a bemutatóra, mert kapaszkodjanak meg, olyanra még Magyarországon sincs igény. Csak Dániában és Hollandiában, amik egyrészt laposak, másrészt halálba adóztatják a teljesítményt, és például Hollandiában ha valaki erősebb Superbet akar cégautónak, bizonyos teljesítmény felett be kell szállnia az árába. És itt nem több száz lóerőkről van szó, csak ilyen 150-ekről, például. Az 1,6 TDI-t már a Touran alatt kiveséztem, úgyis csak az a lényeg, hogy SOHA!!!A Nagy VW-összeesküvés szerencsére nem térhetett ki a hangszigetelésre, úgyhogy azt nagyon jól csinálták, alig hallani a motort. A szedánban Európa-szinten hiány van a duplaturbós TDI-motorból, ami a Passatban kapható, csak sokat kell rá várni, a Superbbe nem is lesz rendelhető. Benzinesből nálunk két 2,0 TFSI lesz a csúcs, 220 és 280 lóerővel. Kicsit meglepődtem, de a magyar vásárló szereti a legerősebb változatot, gondolom, azért is, mert egyrészt cégautóként benne van a választhatóban, másrészt biztos benzinkártya is van hozzá.Nem tudom, jól áll-e neki a fekete felni, de legalább ilyet is mutattak élőbenGaléria: Skoda Superb Kombi bemutatóHa persze valaki nem tud a Škoda elleni szörnyű ármányról, csak egy kimagaslóan jó ár/érték arányú autót lát, ami rendesen össze van rakva és felszerelve, és olyan nagy, hogy az már felesleges is. Most komolyan: ki nem fér el egy Octaviában? Már annak is akkora a csomagtartója, hogy szinte kihasználhatatlan, és az is épp elég kényelmes elöl-hátul. Viszont nálunk 20% körül van a magánszemélyek aránya, akik autót vesznek, a Superb esetében pedig inkább nulla százalékra tippelnék. Ingyen nyilván jobb egy Superb, mint egy Octavia, Ford Mondeo helyett is ezt ajánlanám.Kényelmes, de rövid ülőlapos székek, 170 ezres felárért szellőztetve isGaléria: Skoda Superb Kombi bemutatóA legjobb persze a feleslegesen nagy autók mai mezőnyében továbbra is magasan a Renault Espace, de azt kevés céges dolgozó kérhet. Az új Superb Combi árlistája épp mától hivatalos, a szedánhoz képest 324 ezer forint a felár. Hogy megéri-e? Nem tudom, van benne lemez, meg üveg gazdagon, az összeg nem egy horror, formára talán még a szedánnál is jobban néz ki. Erre az iszonyatos csomagtartóra nem biztos, hogy szüksége van bárkinek is, de ha igen, tízmillió forint körül már olyan Superbet konfigurálhat magának, amivel én is ellennék, ha mifelénk járna ilyesmi a dolgozóknak.Orbitális simply clever: a csomagtartóból kipattintott ledes zseblámpa mágneses, segíthet egy éjszakai kerékcserénél Galéria: Skoda Superb Kombi bemutató

24 óra  |Programajánló: 07. 16. 126 beachTesztekAutókMagazinTVTanácsokÉv autójaNépítéletGumikeresőTesztekTörésTESZTEKMercedes-Benz A180 – 2013.Révbe értél, Mercid vanPapp Tibor 2013. április 1., hétfő 06:23 | |  Ennél alapabb Mercedes nem létezik. 122 lóerő, ami a ma létező leggyengébb benzinmotort jelenti; az A-osztályban, ami ma a legkisebb típusuk. Ráadásul nem valamilyen puccparádés kivitelben, hanem szövetkárpittal, manuális klímával, kézi váltóval. Belegondolni is rémes!Valójában azt nyújtja, mint bármelyik kompakt, csak Mercedes-csomagolásbanGaléria: Mercedes A180 (2013) (41 kép)Egy nagy frászt. Az alap Mercedesek imádnivalóak, és az egy hét tapasztalatai alapján azt mondom, hogy talán beneveznék egy automata klímára, de a sok csili-vili fele biztos nem kéne. Bár biztos  viccesen mutatna alatta a lemezfelni, mi a tesztautót úgy félmilliónyi könnyűfém felnin kaptuk meg. Igaz, a belépő Merci, kezdő Mercedes-tulajoknak 6,8 milliótól indul (illetve indult, amikor még 295 volt az euró). A vicc az, hogy még így is sikerült úgy belerendelni jó pár cuccot, hogy az alapautó-érzés nem múlt el, viszont az ára célba vette a tízmilliót. Talán ezért lehet az, ahogy az importőr ügyvezetője fogalmazott: még ma sem a 25 évesek veszik az úgynevezett fiatalosMercedeseket. Mindegy, nem az számít, hány éves a Merci-vevő, csak a szíve legyen fiatal.Hátul kicsi a fedél, de mögötte normális csomagtérrel (340 l) Galéria: Mercedes A180 (2013) (41 kép)Mégis mit tartalmaz ez az 1300 kilónyi Mercedes? Azt már megszoktuk, hogy fronthajtásos, de így, hogy a tél emléke még ennyire közeli, talán belátjuk: ez sokszor előny. Az orrába 1,6 literes turbómotort szereltek, bár ahhoz, hogy ezt a 122 lovat kihozzák, alapvetően nem lenne szükség turbóra. Hogy mást ne mondjak, a Hyundai 136 lóerős szívó 1,6-ost kínál. De akkor miért csinálja ezt a Mercedes? Mert olcsón akar sok motort gyártani: a 200-as jelzésű benzinmotor is ugyanez, csak azt már 156 lovasra lőtték be.Az új A-osztály teljesen nyilvánvalóan ugyanonnan akar vevőket fogni, ahonnan az 1-es BMW és az Audi A3. Kábé akkora is, mint ezek, de azt hiszem, dizájnban messze a legmerészebb. És talán a legjobb, mindenesetre az Audi látványos kockázatkerülése nagyon feltűnő, ha mellé állítjuk az A osztályt.9,2 alatt százon, 0,27 az alaktényezője Galéria: Mercedes A180 (2013) (41 kép)A kis Merciről elég könnyű megállapítani, hogy annyira nem is kicsi. A tengelytávja például akkora, mint az aktuális Toyota Avensisé (2,7 méter), ami akkor is durva, ha tudjuk: az újabb középkategóriás autóké ma már a 2,8 métert nyaldossa. Mégis mitől érzi az ember mégis kompaktnak? Például attól, hogy a felső részt nagyon rádöntik az utastérre – többször megesett, hogy a vezetőülésben fészkelődve bevertem a fejem az utastérvilágítás dudorába, annyira dől a szélvédő. A szűkautó-érzést a kis ablakfelületek is erősítik, pláne hátul. A tesztautó hátsó üvegei sötétítettek voltak, de még a B oszlop burkolatát is feketére készítették, ettől bizony az A osztály passzentosabbnak tűnik annál, mint valójában.Aki terpesztve szeret vezetni, annak sem nyomja a lábát a középkonzol, mint egy hátsókerekes autóban Galéria: Mercedes A180 (2013) (41 kép)Pedig hely van benne. Nem javasolnám senkinek, hogy menet közben állítgassa előre-hátra a vezetőülést (amúgy sem), mert aki alacsonyabb, az annyira hátra tud gurulni, hogy egyáltalán nem éri el a pedálokat. Aztán jönnek a vicces jelenetek. Végül is hátul van hely a térdnek, de nincs Pullman-érzés: egy átlagfelnőtt elfér, és kész, ennyi kell. A csomagtartója 340 literes, ami kissé átlagon aluli, de még elmegy, pláne ha tudjuk, hogy hátul egy egészen komoly, multilink futómű foglalja a helyet.De mi az igazán jó benne?

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLYA-OSZTÁLYÉvjárat:1997-2015tovább »A-OSZTÁLYÉvjárat:1997-2015tovább »MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY történeteAz A-osztály a Mercedes belépőmodellje, melynek első generációja (W168) 1997-ben mutatkozott be. A kompakt ferdehátú „Baby-Benz” volt a gyártó első fronthajtású személyautója. Mivel a magasépítésű jármű a jávorszarvas-teszten csúnyán leszerepelt, a kocsi ESP-t és módosított felfüggesztést kapott. Ez volt az első eset világszerte, hogy egy kisautóba elektronikus mentestabilizáló elektronikát szereltek. Az A-osztály motorházteteje alá 1,6, 1,9, 2,1 literes benzines, és 1,7 literes dízel erőforrások kerültek. 2004-ben érkezett a második generáció (W169), amelyet már háromajtós kivitelben is forgalmaztak. Az A-osztályt 1,5, 1,7, 2,0 literes benzines és kétliteres dízelmotorokkal árulták. 2009-ben ráncfelvarráson esett át a típus, ami új hűtőrácsot, lökhárítókat, fényszórókat és hátsó lámpákat, valamint átalakított utasteret eredményezett.MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY sajtófotók

Búcsúcsók és örömkönny – BMW 1-es tesztBMW 120d xDrive tesztHollósy Balázs·2015. június 8., hétfő 5:28 (1 hónapja)Címkék: BMW, BMW 1-ES SOROZAT, összkerékhajtás, xDrive, német autó, prémiumkompakt,kompakt, újautó-teszt, tesztIgaz, hogy dízel, igaz, hogy összkerekes, meg még automata és négyhengeres is, mégis, ez az utolsó széria a hátsókerékhajtású 1-esből.TesztMűszaki adatokHa úgy akarjuk, akkor fenyegető, morcos. A többi közlekedő szemében ilyen egy tiszteletet parancsoló BMWEgyes, ülj le! Hiába, ahogy szokták emlegetni a világnak múlik a dicsősége. Mint tudjuk már egy ideje, az egyes BMW harmadik generációja már nem lesz hátsókerékhajtású. Egyfelől lehet sajnálni, hogy nem lesz több erőcsúsztatás kikanyarodáskor, meg nem rajzolhatjuk körbe a hipermarket előtti körforgalmat sem. Másfelől viszont ott a Mini, amivel a BMW már többször megmutatta, hogy ha épp az kell, akkor keresztmotoros és fronthajtású platformra is tudnak ők rendes autót építeni. Az egyes ilyenforma kimúlásávala 2-es marad az egyetlen kicsi és jó helyen kaparó BMW. Most viszont ne keseregjünk, a BMW ugyanis több éves adósságát törlesztette a még pár évig kapható 1-essel.De igazából ez egy gazdihoz dörgölőző kiskutya. Játékos, de azért tud nagyot harapni. Jól mutat az M csomaghoz járó küszöbtoldatMiért, eddig randa volt? A 2011 őszétől kapható F20-as kódú, második szériás 1-esseleddig én úgy voltam, hogy hát ja, legalább BMW. Az első egyes elég megosztó volt, én megszerettem a formáját, és azt hiszem mára beérett, a többségnek tetszik. A 2011-es újon viszont a BMW-ségen sok egyéb szerethetőt én nem találtam. Az orra mint valami ázsiai tömegmodell Amerikának, a hátuljára meg kapott egy Volkswagen Polo lámpát. Ízlésekről kár is többet írni, na de erről a megújultról, erre fecséreljünk még néhány szót.A ráncfelvarrástól sokkal komolyabb, felnőttesebb kiállása lett az 1-esnek és ezt a megállapítást csak fokozza a tesztautó M csomagjaBeérett, mint Stifler mamája. Kijött egy csomó új modell, a BMW is változtatott az autói dizájnján, és az elmúlt pár év szerintem jót tett nekik, mostanra összeért a főzet. Még egy kis ez és az, és kész is a varázsital. A legújabb divat szerint az angyalszemmenetfények már nem kerekek, velük az első fényszóró és a komplett orr-rész is átalakult. Valahogy BMW-sebb lett, és szerintem sokkal szebb is, így már tetszik. A Polo hátsó lámpák helyett meg elnyújtott, szép alakú, vörös ledekkel izzó és végre egyedi hátsó fényforrásokat is kapott az egyes. A belső változás viszont észrevehetetlen. Eddig is minden ergonomikus volt, eddig is rendben voltak a dekorelemek, az iDrive meg úgyis mindig évről-évre okosodik. A lámpák átrajzolása úgy kellett, mint egy falat kenyér. A végeredmény egy sokkal harmonikusabb és egyben BMW-sebb forma lettSzívét adta a szépségéért. A ráncfelvarrástól Euro 6-os minden motor az 1-esben, a kisebb négyhengereseket ráadásul háromhengeres, természetesen turbós blokkok váltották. A Minikben jók, sőt a 2-es Active Tourerben sem volt sem gyenge, sem kellemetlen a 136 lóerős benzines. Itt is biztosan jó lesz, az ultra kicsi fogyasztást ígérő 116d jön majd hozzánk, arról majd beszámolunk. Ez a kék viszont a dízelkínálatnak a teteje felé tanyázik. A 120d motor 190 lóerősre és kerek 400 Nm nyomatékúra erősödött, amit jelen esetben xDrive összkerékhajtással szereltek, amihez már alap a príma nyolcfokozatú automataváltó.Igen, túl vastag az M-es kormány, viszont remek mélyen ülhetünk és a legjobb, hogy a mai autókkal ellentétben keveset takar az A-oszlopTúrja az orrát, vagy boldog a fara? A BMW-k már szokás szerint annyira kikezdhetetlenek a hajtásláncuk tekintetében, hogy mindenféle piszlicsáré dolgokkal kell a tesztelőnek foglalkoznia, hogy bármi fogást találjon rajtuk. Az egész autón egyetlen ilyesmi hiba említhető, az sem jelenti az azonnali világvégét. Hogyha előre húzzuk a könyöklőt, és úgy rántjuk be izomból a kéziféket, akkor a kar felpattintja a fedelet. Ennyi, nem több, és hozzá kell tennem, hogy nekem nem kényelmes, ha elöl van a könyöklő. Ezek után térjünk rá a lényegre, hogy úriember üzemmódban mennyire kezes és jótékony, abszolút kiszámítható viselkedésű az 1-es. Az összkerékhajtást leginkább kigyorsításkor lehet érzeni, hiszen − némi műszakiatlan túlzással − minden kerékre jut 100 Nm nyomaték. Aztán, ha olyan az út és a hangulat, akkor Sport+ üzemmódban, amikor az elektronika enged egy kis szabadságot, el lehet kezdeni azt csinálni, amit a kompaktok közül csak az egyessel lehet. Van jó pár kompakt, ami hátul tágasabb, de egyiket sem olyan jó vezetni, mint az egyes BMW-t. A prémiumminőség megkérdőjelezhetetlen, a kék dekor és az alcantara huzatos sportülések viszik a pálmátSzürke hétköznapok a legjobb prémiumkompakttal. Régen a BMW-kben nem gombnyomásra lett életöröm, hanem alapból. A mai kor embere viszont állandóan kell, hogy nyomogassa a modern autókat. Az egyes Comfort állásban könnyű kormánnyal indul alapból, és így is több mint tisztességes a gázreakció, valamint a váltások sem lassúak. A váltót bármikor áthúzhatjuk sport módba és kézzel is kapcsolhatjuk, de ennek akkor van a legtöbb értelme, ha a menetmódkapcsoló is már Sport állásban van, úgy sokkal jobban harap a 120d. A mindennapi ingázás nyűgjéhez tökéletesen megfelelhet az Eco Pro állás is, itt viszont a nyolcgangos ZF a programozása szerint állandóan vitorlázni akar, azaz lejtmenetben nem ad semmi motorféket. Egy budai mellékutcában szépen el tud szabadulni így gurulásban az autó, oda életszagúbb a Comfort.Jó formájú és bővíthető is a csomagtartó. Két embernek bőséges, az alkalmi potyautasok meg béreljenek tehertaxitMotor, futómű és egyéb örömök. Markoljuk a vastag kormányt, ami így M-es kiszerelésben igazából már túl vastag is, de ez már évek óta így van a BMW-kben. Közben a lehető legmélyebben ülünk a sportülésben, a támla közel a derékszöghöz, az ülőlap eleje jóval feljebb, mint a hátulja − sportosan egyben ergonomikusan. A deréktámasz a dzsóker, a szintén elektromosan állítható oldaltartás már a hab a tortán. Ha felvettük a legkevésbé lócán ülős, kicsit sem egyterűs pozíciót, akkor végre kiautózhatunk mindent a legkisebb igazi BMW-ből. A futómű csillapítása kemény, a kerekek határozottan követik a kormánnyal kijelölt ívet. A budapesti utak és kátyúik sem zökkentik ki még a 18-as, szürke M kerekeken guruló 1-est sem. Egy-egy döccenés után nyugtázzuk, hogy annyira merev a kasztni, hogy ez sem lehet gond. Jó úton meg nirvána ez annak, aki tényleg szeret vezetni.Amennyire lehet hátratolták a blokkot az ideális súlyelosztásért. A frissítéssel került be az egyesbe a legújabb generációs, B47D20 kódú egység, amit a Minitől az X5-ösig már mindenbe beszerelnekFogyasztás, ár, összegzés, A tíznaposra kibulizott teszthét alatt megtett 680 kilométeren vegyesben 8,2 liter gázolajat fogyasztott a 120d. Ahhoz képest, hogy nagy kerekek, remek tapadású Bridgestone gumik voltak rajta, és hogy akkor is cipeli az xDrive összkerékhajtás pluszsúlyát, ha nincs előttünk se jég, se hó, ez egyáltalán nem rossz érték. Autópályán csöndben utazik, 130-nál csak 1800-at forog a főtengely. Városban minden egyes nap, a haza és munkába döcögéssel rontottam egy jó decit az átlagon, de országúton − persze nem végig az IFA mögött − sem ment 7,2 alá az érték. Egy ilyen karakterű, jó másfél tonnás autótól én ezt nem sajnálom, spóroláshoz mást kell venni, hiszen az alapára is 10 millió forint felett van. Hogy ennyire dögös legyen, ahhoz meg még egy tízéves, használt 1-es árát rá kell dobjuk, de azt hiszem, megéri. A megújult egyes tényleg egy olyan autó, mint amikkel a BMW legendát csinált, csak mai, modernebb kiszerelésben. Hogy mást ne mondjak, a tolóteteje a sofőr és utasa fejvonala előtt nyílik. Ma már ezt is csak kevesen tudják. Pár év múlva talán már ez a dízel, de legalább még négyhengeres és legalább farhangsúlyos összkerékhajtású 1-es is klasszikussá érik, és vissza fogjuk sírni.Szép is már, még jobb, mint volt és a prémiumkompaktok között a legjobb vezethetőséget kínálja az egyes. Minden súlyos forintot megér

Az előző A osztály inkább volt kis gömböc, mint autóformájú valami, ez az új viszont telitalálatnak tűnik. Pont annyira agresszív és sportos, amennyire lennie kellNa tessék, már megint egy Merci a ház előtt. Az előző többet ért, mint az egész 120 négyzetméterünk terasszal, kerttel, melléképületekkel plusz az összes ingósággal együttvéve (és még ki sincs teljesen fizetve), szóval nem mondom, hogy az A Klassénak nem örültem szívből. Majdnem alapmodell, szövetkárpittal és csak mutatóba némi flanccal, ezzel máris ott tartunk, hogy Mercedes ugyan, de az árából csak a házunk harmadát lehetne megvenni. Az ilyen érzésekért érdemes élni.Nem mondom egyébként, hogy közel tízmillió forint nem sok egy autóért, pláne egy ekkoráért, de a presztízst és a csillagos emblémát meg kell fizetni. És legyünk igazságosak: ha csak a formatervet nézzük, arra minden szégyellnivaló nélkül nyílhatnak a bukszák, az A Klassénál kevés dögösebb autó van most a kompaktszegmensben. A prémiumkategóriában megvita nélkül király.Ezúttal fontosabb volt a formaterv, mint a praktikum: elég magasra került a csomagtartó pereme, és kilátni se könnyűMicsoda előrelépés ez az előző A osztályhoz képest, amely inkább tűnt ágyúgolyónak, mint autónak. Ebben a kocsiban nemcsak karakter, erő is van, úgy forgolódnak utána, mintha a lottó hétvégi nyerőszámai lennének az oldalára írva. Egyszerűen muszáj többször körbejárni és megtapogatni, unalomról ezúttal szó sincs.Nem, azért közel sem tökéletes a legkisebb Merci. Nincsenek nagy hibái, mindegyik csak egy kicsit zavaró – de pont arra jók, hogy a végelszámolásnál maradjon miattuk egy kis hiányérzet. Ami a legnagyobb bajom, hogy nem látok ki belőle: túl azon, hogy a sportos hatás kedvéért kissé vékonyak lettek az üvegfelületek, a B oszlopok is elég vaskosak, bár ez minden modern autóban probléma.Ülőlap, támla, dőlésszög minden állítható, de ezen a képen is látszik az A osztály egyik hibája. A vaskos B oszlop és a fejtámla erősen takarják a kilátást oldalraCsakhogy hiába a tényleg fantasztikus, minden irányba, minden szögben állítható vezetőülés, a saját 173 centimmel nem sikerült olyan pozíciót találnom, ahonnan sávváltásnál, balra magam mellé pillantva láttam volna bármit is. Legalábbis elsőre, hajolgatás nélkül. A B oszlop és a képbe belógó fejtámla közösen gondoskodnak erről a cseppet sem felemelő élményről, és nem mondom, hogy szénné idegeskedtem magam emiatt, a komfortérzetemnek azonban semmiképp sem tett jót a dolog. A jó hír, hogy nem törtem össze az autót, a rossz, hogy kipróbáltattam másokkal is, és ők sem láttak ki rendesen.Aztán vannak még olyan apróságok, hogy nagyon rossz úton meg-megnyikkan valami az autóban, ettől sem dől össze a világ, csak egy Mercedesben furcsa. És akkor a nagy panaszáradatban még ideírom azt is, hogy a középkonzol tetején trónoló, zongoralakk keretes képernyő ebben a formában nem a legigényesebb megoldás, szó szerint kilóg az összképből.Annak a színes kijelzőnek illett volna jobb helyet találni. Szó szerint kilóg a képből, a keret is túlságosan vaskosA kormány mögött kellemesen tágas a hely, és a Mercedesnekegyesekkel ellentétben sikerült olyan borítást találnia, hogy a terpeszkedő vezetők lábát se nyomja a váltókonzol. Az anyaghasználat mercisen jó (színekből a világosakat erőltetném), a különc bajuszkapcsolókat is csak megszokom egyszer. Noha a tengelytáv 2,7 méteres, hátul nincs játszótérnyi hely, de szűknek sem érezni. Korrektül el lehet férni, középen ugyanakkor nagy helyet foglal a vaskos kardánalagút. A formaterv oltárán áldoztak a dizájnerek a csomagtartóval is, a perem kissé magasra került, és a rekesz 340 literes űrtartalmától sem fog senki hanyatt esni.Az A 180 turbóval is csak 122 lóerős 1,6-os benzinmotorja hidegen kissé nyers, finom és precíz pedálkezelést kíván a bólogatás nélküli közlekedés. Bemelegedve minden szép és jó, a kuplung ellenállása éppen csak akkora, hogy ne keltsen játékautós érzést, a hatos váltó fokozataiba puhán klattyan be a kar. A rükverc felhúzós, balra-hátra kapcsolását nem erőltetném, szokatlan, idegen mozdulat, és ha sietni kell, könnyű belehibázni. Egy kis figyelmesség a régi vevők kedvéért: az elektromos kéziféket úgy kell oldani, mint a pedálos Mercikben, hiszen vannak, akik a megszokottakat erőltetik egy új autóban is.Ez az 1,6-os motor turbó nélkül is lazán tudná a 122 lóerőt, így nem sok értelme volt a feltöltőnek. És még csak nem is fogyaszt kevesetA 200 Nm-es nyomatékot már 1250-es fordulatszámnál leadja a motor, vagyis turbólyuk nincs, nem kell ész nélkül taposni a gázt a lendületes haladáshoz. Ehhez képest furcsa, hogy nehezen lehet 9 liter alá vinni a fogyasztást, amivel ismét csak a downsizing értelme kérdőjeleződik meg. Egyébként elég sokadszorra. A kormányzás nem kelt túlszervózott érzést, mégis kifejezetten puha, a hátul többlengőkaros futómű eminensként teszi a dolgát. A rugózást is eltalálták, utazóautónak sem rossz a kis Merci. És még csendes is.Az A osztály alapára 6,8 millió forint, de ami igazán megdöbbentő, hogy még közel tízmillióra felextrázva sem kelt luxusbenyomást. Nem rossz autó, egyáltalán nem, de első körben főleg a formája fogja eladni. És jól is van ez így – a kisebb hibákat a facelifttel úgyis kijavítják. Legalábbis remélem.Műszaki adatok – Mercedes-Benz A 180Motor, erőátvitel, fékek. Hengerűrtartalom: 1595 cm3. Hengerek/szelepek száma: 4/16. Teljesítmény: 90 kW (122 LE)/5000. Nyomaték: 200 Nm/1250-4000. Sebességváltó: hatfokozatú kézi. Fékrendszer elöl/hátul: hűtött tárcsa/tárcsa. Méretek, tömegek. Hosszúság/szélesség/magasság: 4292/1780/1430 mm. Tengelytáv: 2699 mm. Nyomtáv elöl/hátul: 1553/1552 mm. Tömeg: 1370 kg. Terhelhetőség: 565 kg. Csomagtartó térfogata: 341-1157 l. Üzemanyagtartály térfogata: 50 l. Menetteljesítmények, fogyasztás. Gyorsulás (0-100 km/h): 9,2 mp. Végsebesség: 202 km/h. Átlagfogyasztás: 5,8 liter/100 km. Tesztfogyasztás: 9,0 liter/100 km. Szén-dioxid-kibocsátás: 135 g/km.TURBÓMOTOR, NÉMET AUTÓ, AUTÓTESZT, LUXUSAUTÓ, BENZINES AUTÓ, KOMPAKT AUTÓ, PRÉMIUMAUTÓ,

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline tesztKatona Mátyás·2015. március 4., szerda 5:34 (4 hónapja)Címkék: autó, Volkswagen, PASSAT, Volkswagen Passat teszt, tdi, DSG, teszt, VariantEz a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.TesztMűszaki adatokTessék csak veséket gondolni a lamellás hűtőmaszk helyére, esküszöm képes lenne 5-ös BMW-nek is eladni magát a Passat. Nem csak megjelenésével, viselkedésével isPapírforma. Tudtam, hogy jó autó lesz a Passat, de a teszthét azért szinte folyamatosan hozta a meglepetéseket. Olyannyira, hogy saját magam gond nélkül odaítéltem volna neki az Év Autója címet, amit végül meg is kapott − fölényes, csaknem százpontos előnnyel. Abszolút nem meglepő, hiszen valóban nagyon egyben lévő autó az új Passat. Ahogyan azt technikai prezentációján ígérték, könnyebb és merevebb, mint elődje, s a kategóriatársakhoz mérten is viszonylag pehelysúlyú. Utóbbi persze ebben a méretosztályban, kétliteres dízellel és DSG automataváltóval 1466 kilogrammos saját tömeget jelent, úgyhogy valójában azért mégsem olyan könnyű, de legalább nem is túlsúlyos a Passat.Nem az a forma, ami állakat ejt, amiért rajongunk, hanem az, ami szépen csendesen meggyőz, hogy ez az autó bizony össze van rakva. Erre menet közben sem cáfol ráMéretes. Ma már a felső-középkategória is óriási, a Passat Variant 4,88 méteres (a korábbinál 11 cm-rel nagyobb hosszával és 2,79 méteres (8 cm-rel növelt) tengelytávjával abszolút nagyautós. Vonalaival pedig mutatja, hogy már-már prémium, de azért mégsem az. Megvan az, hogy ez „csak” egy tisztes, mondhatni nagypolgári autó. Már majdnem Audi, de szándékosan alá van pozicionálva. Decens vonalakkal, minőségien szűk résezéssel, azért igencsak gazdag, a köténylemezekre, az ajtók aljára és az oldalsó ablakkeretekre is bőven jutott krómozással. Ha úgy tetszik, ezzel nyugodtan megállhatunk bármelyik hotel vagy irodaház előtt, de azért a bölcsődei parkolóból sem (nagyon) fognak kinézni. Selyemfényű, áramvonalasan, de kevéssé praktikusan a tetőre simuló a csomagtartósín, óriási az embléma, opcióként teljesen ledes, adaptív a fényszóró, van kanyarfény is. Ennek megfelelően kevéssé fárasztó az éjszakai vezetés. Meg persze annak köszönhetően, hogy szerepelhet és a tesztautóban persze volt is távolságtartós (DSG-váltóval araszolófunkciós) tempomat, a kormányzásba is beleszóló sávtartó elektronika és holttérfigyelő is. És a kunszt az, hogy ezek mind hibátlanul működnek. A távolságtartós tempomat mondjuk előfordult (például sűrű esőben), hogy nem kapcsolt be, de jellemzően üzemelt, s amikor ment, akkor hibátlanul dolgozott. Az már csak hab a tortán, hogy parkolni párhuzamosan és merőlegesen is képes a parkolóasszisztens. A párhuzamos már nagyon profin megy neki, a merőleges kapcsán még lenne mit tanulnia. Egyszerűbb, ha a sofőr tanulja meg azon „nehéz” feladatot. Ciki, hogy van sofőr, aki miatt mégis szükséges, de egyeseknek tényleg ajánlható az asszisztens általi merőleges parkolás.Ami fának látszik az műanyag, ami fémnek, az is, de minden olyan minőségű, hogy mindez nem zavaró. A belső szélesség, a helykínálat parádésMenjünk inkább. Parkolni is könnyű a Highline esetén alapáras első-hátsó radarral, az opciós nagyfelbontású tolatókamerával, meg persze az asszisztenssel, de még jobb menni a Passattal. Egyértelmű, hogy ez egy hosszútávú utazóautó. Ennek ellenére városban is kellemes, ám a kétliteres dízel sajátossága, hogy viszonylag lassan melegszik be. Ez nem is azért baj, mert hidegen ne járna szépen, négyhengeres dízelhez mérten kellemesen duruzsol akkor is, ám a fogyasztáson meglátszik a sok hidegüzem. Városban a 8-10 literes étvágy is előjöhet hidegben és extrém rövid távokon, míg országúton valóban nem kunszt 5 literre, autópályán 6-ra szorítani a 150 lóerős, tisztes 340 Nm nyomatékú és DSG, azaz kettős kuplungos automataváltós CR TDI étvágyát. A tesztfogyasztás zömében városi üzemben 6,8 l/100 km lett. Okos, látványos, megszerethető a digitális műszerblokk. A sínes légbeömlő is jó dizájnelem, a gombok illesztése viszont nincs mindenhol vonalbanTudja, amit kell. A hajtáslánc azt hozza, amit ígér. Meg persze Euro 6-os normát, amit AdBlue és bármiféle egyéb adalék nélkül teljesít. Combosan a nyomatékcsúcsot jelentő 1750 1/perc fordulattól húz, de lejjebb is terhelhető. A motor és a váltó karakterisztikája menetmód-függő, Eco, Sport és Normal, valamint Individual állással az elektromos lengéscsillapítás és a kormányzás karakterisztikáját is befolyásolhatjuk, de leginkább a gázpedál, a motorvezérlés és a váltó paraméterezésén érezni a beállítás változtatását. Ecóban higgadtan, Sportban már egészen dinamikusan autózhatunk. A 100 km/órára gyorsulás nem egész 9 másodperc, a végsebesség bőven 200 km/óra feletti. Már a 150 lóerős dízellel is komoly utazóautó a Passat, s ikerturbóval ez a blokk 240 lóerőt is tudhat. Lámpától indulva ezzel is könnyedén lehetünk elsők, az előzések nem számítanak kihívásnak. A stop-start viszont nem a leggyorsabban indít, a motor megállításánál van egy kis rezonancia, s bár a DSG remek váltó, nem olcsó (felára több mint 700 000 Ft), s irányváltáskor egy kissé lassú is. Van viszont Auto Hold funkció (lámpánál nem kell a féken állni), ami mondjuk az indulási időt még egy kicsit megnyújtja. Ha viszont megyünk, a DSG finoman kapcsolgat, az autópályás 130 km/órás utazótempó alig több mint 2000 1/perc fordulaton, kifejezetten csendesen futható. Elöl-hátul óriási, kényelmes. A Highline klímája háromzónásA távolság nem kihívás. A Highline esetén a sofőrnél elektromosan állítható háttámlájú és liftezhető, ki-be tologatható deréktámaszú, szabályozható laphosszúságú ergoComfort (amúgy bőr-Alcantara kárpitozású) főnöki ülésében, s a többi szintén igen jó ülőhelyen négy felnőtt kimagasló kényelemben utazhat a Passatban. A helykínálat minden irányban több mint tökéletes, a Highline alapáron háromzónás, hátul is szabályozható klímát kap, hátul is lehet ülésfűtés, ott az oldalablakokon roló is. Felárért kulcs nélkül nyílnak az ajtók, láblendítésre elektromosan emelkedik a csomagtérajtó. Megszerethető extrák ezek, miként a Passat nyújtotta kényelem is. És itt nem csak az ülésekére gondolok, hanem arra, amit az igen finom, zömében alumíniumból épülő MacPherson első és multilink hátsó futómű ad. Még a 215/55 R17-es abroncsokkal is egészen kényelmes, egészen stabil. Forszírozott kanyarban az orrát tolja a Passat, de leginkább csak nedves úton radíroztak az amúgy jónak ígérkező Continental téligumik. Nem csak klímavezérlő, ülésfűtés, konnektor is lehet hátulHatalmas, padlórekeszében fedőrolóját is elrejteni képes a csomagtérSokat elnyel. Nem csak utasterével, csomagterével is hatalmas a Passat. Padlórekesz nélkül is 650 literrel, a csomagtérből is indítható, egymozdulatos (40/20/40 arányú) támladöntéssel 1780 literes, síkpadlós, 2 méter hosszú, több mint 1 méter széles teret kapunk. De üléshajtás nélkül is több mint 1 méter a csomagtér hosszúsága. A fedőroló és az opciós raktérelválasztó a méretes padlórekesz tetején, még a padló alatt elhelyezhető. Küszöb nincs, a csomagokat mindössze 60 cm magasra kell emelni, a csomagtérajtó pedig teljes széltében emelkedő. Kell ennél több? Nem, mert megvannak a kötelező rögzítőfülek és szatyorakasztók, valamint kivehető elválasztósak az oldalrekeszek.Mutatós, jó fényerejű, de persze opciós a teljes egészében ledes fényszóróBele lehet kötni? Bevallom, a teszthét végére úgy éreztem, a Passat kikezdhetetlen. A hűvös profi, az etalon. Az árát ugyanis csak az autó leadása után néztem meg − szerencsére. Így nem aggódtam végig, hogy egy 13,5 millió forintos autó volt alattam. Bizony, a 2.0 TDI Highline Variant DSG-vel már alapból is több mint 11 millió forintba kerül, a tesztautót pedig az összes sofőrsegéddel, az említetteken túl táblafelismerővel és navigációval is felszerelték. Hifije amúgy digitális rádiótuneres (DAB-os) és MirrorLink funkciós. Utóbbival okostelefonunk kijelzőjét rakhatjuk a központi érintőképernyőre, akár arról is futhat a navigáció. Igen ám, de a kapcsolat csak USB-kábelen keresztül mehet. Kényelmesebb azért a beépített, térképével együtt a teljes egészében TFT műszerblokk közepére rakható navigáció használata.Jópofa a MirrorLink funkciós fejegység, a gyakorlati haszna, praktikussága azonban kérdőjelezhető. Pedig rajongtam az elvért, de a használatban annyira nem jött beMegérdemelten az Év Autója? Egyértelműen, a Passat most valóban a kategória etalonja. Egyetlen hibája, hogy meg kell fizetni. Ugyanakkor a jól felszerelt és nagyon jól összerakott Passatért kért – nem szerény – vételár értékarányosnak is mondható, s valójában még rá is erősít a minőségérzetre: egyértelműen mutatja, hogy a Volkswagen magasra tette a lécet a felső-középkategóriában is, ám a tudást és a minőséget nem adja olcsón. A Passat már nem is annyira a Ford Mondeo vagy az Opel Insignia, netán a BMW 3-as vagy az Audi A4, már-már a BMW 5-ös sorozatának vagy az Audi A6-osnak a konkurense, bár ez utóbbit nyilván teljes erővel cáfolnák a wolfsburgiak.

A(z) CMO 69 KFT többéves tapasztalattal rendelkezik és ennek köszönhetően minden ügyfél igényeit teljesíteni tudjuk. Szakképzett alkalmazottaink nagy tudással rendelkeznek így ön biztos lehet abban, hogy nálunk mindig minőségi szolgáltatások és remek szakmai tanácsadás várja. Emellett számunkra a legfőbb értékek a megbízhatóság és a becsületesség. Munkatársaink arra törekszenek, hogy a vásárlók elégedetten távozzanak üzletünkből, ezért mindig kitűnő szolgáltatást és ideális fizetési lehetőségeket kínálnak. Látogasson el hozzánk, garantáltan nem fogja megbánni!Társaságunk kis,közép valamint prémium kategóriás személyautók bérbeadásával is foglalkozik.Hat és kilenc személyes mikrobuszok ,kisbuszok ,hétszemélyes egyterű bérautóink állnak rendelkezésre!Kishaszongépjármű kategóriában 3.5t kisteherautók, platós és zárt dobozos, valamint kétszemélyes furgon bérautóinkkal várjuk! Nálunk biztosan megtalálja az éppen szükséges autóbérlés lehetőségét.Szívesen várjuk akár személyesen az autókölcsönzés feltételei megbeszélése vagy bérautóink szemrevételezésére.Társaságunk ügyel a bérautóink megfelelő esztétikai és kifogástalan műszaki állapotban tartásáról. A bérautó átvétele általában telephelyünkön történik kérés esetén lehetőség szerint kiszállitjuk a kért bétautót!Autókölcsönzés esetén egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal is várjuk, melyeről részletesebben weboldalunk többi oldalán talál leírást. Ne feledje Budapesti autókölcsönző a XV. kerületben, a Busz plusz autókölcsönző! Bérutó parkunkat mindig az ügyfeleink igényeihez , kedvező árainkat az autóbérlés működéséhez hatékonyabb végzéséhez próbáljuk igazítani. Rugalmasan intézzük az autóbérlés minden pontját. Minden igényt teljesíteni próbálunk. Milyen előnyöket nyújtunk ügyfeleink számára? Rugalmasan kezeljük ügyfeleink igényeit, figyelembe veszünk minden egyéni kérést! A célunk,hogy minden autókölcsönző ügyfelünk elégedett legyen autóbérlés szolgáltatásunkkal. Rendszeres hosszú távú együttműködés esetén az autóbérlés feltételeit kölcsönösen átbeszélve, biztosan tudunk olyan lehetőséget kínálni az Ön vagy cége számára amely a legoptimálisabb és bérautóját tőlünk kölcsönzi ki! Az autóbérlés nálunk gyorsan egyszerűen történik . Ha az autókölcsönzés feltételeihez szükséges személyt vagy céget igazoló okmányok rendelkezésre állnak, néhány perc és már mehet is bérautójával. Mindenkit várunk autóbérlés, autókölcsönzés céljából, Nálunk biztosan megtalálja az Ön vagy Cége számára legjobb bérautót. Kollégáink telefonon vagy e-mailben készségesen válaszolnak minden kérdésére az autókölcsönzéssel, autóbérléssel kapcsolatban.Ne feledje Budapesti autókölcsönző a XV. kerületben, a Busz plusz autókölcsönző! Az Budapesti autókölcsönző telephelyünk címe: 1151 Külső Fóti út 16. szántóföld út sarokon. Jöjjön el hozzánk és segítünk kiválasztani bérautóját!Cégünk személyautó, mikrobusz, hűtős teherautó kölcsönzését és az ezekhez kapcsolódó sokféle tartozék és kiegészítő bérlési lehetőségét kínálja Önnek. Telephelyünkön, bérelhető autóinkat személyesen is megtekintheti. Az autóbérlés megkönnyítésében Ügyfélszolgálatunk segítségére van az igényének minden szempontból megfelelő jármű kiválasztásában. Nálunk csak kiváló esztétikai állapotú és kifogástalan műszaki állapotú bérautókat Kölcsönözhet. Bérautóját átveheti Budapesten az autókölcsönző telephelyünkön. Budapesti autókölcsönzőnk címét az elérhetőség menüpont alatt megtalálja. Autók árak menüpontban, azonnal megtalálja a kínált bérautók autókölcsönzőséi tarfitáblázatát..Autókölcsönzés Budapesten? Autóbérlés Budapesten? A Busz Plusz Autó Rent A Car-nálTársaságunk kis,közép valamint prémium kategóriás személyautók bérbeadásával is foglalkozik.Hat és kilenc személyes mikrobuszok ,kisbuszok ,hétszemélyes egyterű bérautóink állnak rendelkezésre!Kishaszongépjármű kategóriában 3.5t kisteherautók, platós és zárt dobozos, valamint kétszemélyes furgon bérautóinkkal várjuk! Nálunk biztosan megtalálja az éppen szükséges autóbérlés lehetőségét.Szívesen várjuk akár személyesen az autókölcsönzés feltételei megbeszélése vagy bérautóink szemrevételezésére.Társaságunk ügyel a bérautóink megfelelő esztétikai és kifogástalan műszaki állapotban tartásáról. A bérautó átvétele általában telephelyünkön történik kérés esetén lehetőség szerint kiszállitjuk a kért bétautót!Autókölcsönzés esetén egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal is várjuk, melyeről részletesebben weboldalunk többi oldalán talál leírást. Ne feledje Budapesti autókölcsönző a XV. kerületben, a Busz plusz autókölcsönző! Bérutó parkunkat mindig az ügyfeleink igényeihez , kedvező árainkat az autóbérlés működéséhez hatékonyabb végzéséhez próbáljuk igazítani. Rugalmasan intézzük az autóbérlés minden pontját. Minden igényt teljesíteni próbálunk. Milyen előnyöket nyújtunk ügyfeleink számára? Rugalmasan kezeljük ügyfeleink igényeit, figyelembe veszünk minden egyéni kérést! A célunk,hogy minden autókölcsönző ügyfelünk elégedett legyen autóbérlés szolgáltatásunkkal. Rendszeres hosszú távú együttműködés esetén az autóbérlés feltételeit kölcsönösen átbeszélve, biztosan tudunk olyan lehetőséget kínálni az Ön vagy cége számára amely a legoptimálisabb és bérautóját tőlünk kölcsönzi ki! Az autóbérlés nálunk gyorsan egyszerűen történik . Ha az autókölcsönzés feltételeihez szükséges személyt vagy céget igazoló okmányok rendelkezésre állnak, néhány perc és már mehet is bérautójával. Mindenkit várunk autóbérlés, autókölcsönzés céljából, Nálunk biztosan megtalálja az Ön vagy Cége számára legjobb bérautót. Kollégáink telefonon vagy e-mailben készségesen válaszolnak minden kérdésére az autókölcsönzéssel, autóbérléssel kapcsolatban.Ne feledje Budapesti autókölcsönző a XV. kerületben, a Busz plusz autókölcsönző! Az Budapesti autókölcsönző telephelyünk címe: 1151 Külső Fóti út 16. szántóföld út sarokon. Jöjjön el hozzánk és segítünk kiválasztani bérautóját!Autókölcsönzés Budapesten? Autóbérlés Budapesten?A Busz Plusz Autó Rent a Car-nálAutóinkat kevés üzemanyaggal adjuk és még kevesebbel várjuk!Cégünk személyautó, mikrobusz, hűtős teherautó kölcsönzését és az ezekhez kapcsolódó sokféle tartozék és kiegészítő bérlési lehetőségét kínálja Önnek. Telephelyünkön, bérelhető autóinkat személyesen is megtekintheti. Az autóbérlés megkönnyítésében Ügyfélszolgálatunk segítségére van az igényének minden szempontból megfelelő jármű kiválasztásában. Nálunk csak kiváló esztétikai állapotú és kifogástalan műszaki állapotú bérautókat Kölcsönözhet. Bérautóját átveheti Budapesten az autókölcsönző telephelyünkön. Budapesti autókölcsönzőnk címét az elérhetőség menüpont alatt megtalálja. Autók árak menüpontban, azonnal megtalálja a kínált bérautók autókölcsönzőséi tarfitáblázatát..Miért tőlünk kölcsönözze ki bérautóját?Kezdjük a személyautó kölcsönzés napjainkban szükségességéről. Autóbérlés hol öröm, hol bánat másra van szükségünk ha autónk üzemképtelen, javítás alatt áll, akkor az autókölcsönzés nem éppen boldogság ,ebben az esetben rövidebb időre választhatunk egy kisebb városi használatra ajánlott az autókölcsönzés idején rövid távon kielégítő autót. A munkánkat kisegítő a gyereket iskolába oviba eljuttató darabot ajánlhatunk. nálunk e kategóriából is talál igényei szerint. Autóbérlés autókölcsönzés ideje elhúzódhat, ha autónk nem akar elkészülni. Ekkor már keressük azt a bérautót ami a saját autónkat maximálisan helyettesítheti. Ekkor már ajánljuk az autókölcsönzést és az “autók árak” menüpontúnkra kattintást. Itt az összes bérautó megtalálható árainkkal együtt. A személyautó bérlésre akkor is lehetőséget biztosítunk, ha azt külföldön is szeretné használni. Ebben az esetben szükséges a személyes egyeztetés, mivel az igényeihez legjobban megfelelő feltételekkel kívánjuk átadni. Nézze meg autóbérlés ,autókölcsönzés lehetőségeit személyautó kölcsönzés feltételei az “autók árak” menüpontban. Mindegyik bérautónknál megtalálja a személygépjárműről készült képeket, és a legfontosabb műszaki információkat is. Személyautó kölcsönzés? Személyautó bérlés? Budapesten? Válasszon minket! Gépjármű parkunk kizárólag kifogástalan esztétikai és műszaki állapotú személyautókból áll. Megtalálhatja közöttük az alacsony fogyasztású városi kisautótól, középkategóriásakon át, egészen a felső kategóriás személyautót is. A személyautó kölcsönzés után furgonjainkat ajánljuk, kisebb csomagok vagy rendszeres munkavégzéshez szükséges a furgonbérlés? Az autókölcsönzésre kínált autóink minden igényt kielégíthetnek diesel, benzines üzemű egyaránt, valamint egyterű autóbérlés,combi autókölcsönzés is lehetséges. Az autókölcsönző még lehetőséget nyújt automataváltós egyterű autóbérlés és kombi autókölcsönzés céljára is.Prémium autóbérlés? prémium autókölcsönzés? Ne feledje Budapesti autókölcsönző a XV. kerületben, a Busz plusz autókölcsönző!Bérautónik széles és rendszeresen frissülő választékával várjuk. Kedvező áraink és feltételeink mellett, az autóbérlés rugalmas ügyintézéssel segítjük, igényének elképzeléseinek gyors megvalósítását. Megtervezheti, és egy időben lekötheti egész éves igényét, legyen az autóbérlés, vagy tartozék kölcsönzés. Minden bérautónkhoz , hosszabb távú autókölcsönzés esetén, kérje külön árajánlatunkat mely még kedvezőbb díjakon teszi lehetővé az Ön vagy cége számára az autókölcsönzést!Autókölcsönzés? Autóbérlés? Budapest? Ne feledje Budapesti autókölcsönző a XV. kerületben, a Busz plusz autókölcsönző!Autókölcsönző társaságunk az autóbérlés feltételeit egyszerű és gyors kiszolgálás érdekében igyekszik minél rugalmasabban kialakítani. Törekszünk az ügyfeleinkkel való minél eredményesebb együttműködésére az autóbérlés autókölcsönzés folyamán 1. Kérjük olvassa el az autóbérlés általános feltételeit: Az autókölcsönzés, a bérlés idejére kötött autóbérlési szerződése alapján történik. 2. Válasszon bérautót: Autókölcsönzőnkből bérelhető autókat az “Autók árak” menüben találja, ahol a bérautók tulajdonságaikkal, az autóbérlés árával és a autókölcsönzés idejére szükséges kauicót is feltüntettük. 3. Elöfoglalás: Autókölcsönző irodánk munkatársai telefonon vagy e-mailben segítenek az autóbérlés foglalását elintézni. Tekintettel arra, hogy a foglalásnak elengedhetetlen része a foglaló megfizetése, telefonon történő bérautó foglalás esetén előre kérjük utalni cégünk számlájára a díjat! Autókölcsönzésének foglalása csak akkor történik meg ha a foglalás összege cégünk számlájára megérkezik. Egyéb esetben nem áll módunkban bérautót fenntartani az Ön számára. 4. Foglalás személyesen: Budapesti autókölcsönző irodánkban várjuk, itt személyesen mindent megbeszélve az autóbérlés foglalót átvesszük megírjuk az autókölcsönzés szerződését. Hétfőtől péntekig 8-17 óráig, szombaton 8-14 óráig. Ha előre szeretne tájékozódni Válassza ki az autókölcsönzésre kívánt bérautót, E-mailben vagy telefonon kollégáink készséggel állnak az Ön rendelkezésére, hogy a kiválasztott bérautó szabad-e a kívánt autókölcsönzési ideőintervallumban és minden egyéb kérdésben. Kérjük, adja meg telefonszámát, hogy az autóbérlés részleteiről tájékoztatni tudjuk. Amennyiben az autó szabad a kért időpontban, fizesse be számlánkra a teljes bérlet időtartamára eső bérleti díj min. 40%-át. Az összeg megérkezése után az autóbérlés foglalását visszaigazoljuk. Számlaszámunk: Budapest Bank Nyrt. 10102086-41239900-00000004 melyet az “Elérhetőség” menüpont alatt is megtalál. Kérjük figyelmesen olvassa el az autóbérlési feltételeinket és a foglalásra vonatkozó kötelezettségeket!

Hozzászólás írása

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>